Friday, July 15, 2011

Pred jutarnju kafu

Pred jutarnju kafu
Text i foto:
Veljko Andric










Za ribolov pastrmke u ovim letnjim mesecima uvek biram rano jutro,narocito ako je voda mala kao u ovom ribolovu...Lovio sam strimerima...na obicnim udicama i na tubama+jednokraka udica...zeleo sam uociti neke razlike koje su me zanimale,ovde mislim na koriscenje ovih mamaca sa laganim jednorucnim priborom,kao sto je bio slucaj sada.Koristio sam lake neotezane ili veoma blago otezane strimere zbog podvodne trave i u cilju da izbegnem brzo propadanje.Sva ova igra me je veoma potsecala na jesenji i zimski lov stuke...



Zamislite malu vodu....pad strimera i uznemirenu povrsinu vode koja pliva za vasim mamcom.Potocara kada vidi ili oseti pad strimera...lagano podje ka njemu,sto uznemiri povrsinu vode kao podmornica.U ovakvim situacijama nikako netreba brzo voditi strimera,vec lenjo malom frekfencom i malim amplitudama...a onda EKSPLOZIJA ispod same povrsine...




























































































No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.