Saturday, August 11, 2012

HET TRIK


HET TRIK


By Andric Veljko

U cetvratak veced odlazim u Andrijevicu na vec dogovoreno druzenje,kurseve za malisane i prezentaciju za odrasle.U petak vece produzavam na Ribnik i imam u planu da lovim u subotu i nedelju velike lipljene.
 

(57,1 cm)

Razlog zasto sam izabrao sada da dodjem na Ribnik je saznanje da se odrzava zlatni lipljen na plivi,samim tim sam siguran da ova dva dana ribnik nece biti napadnut i nece imati ko da mi rasteruje vecu ribu...ribnik zna imati i po 40 ribolovaca na dan.Jedino sta sam mogao ocekivati to su stranci ali oni su najcesce sa gajderima tako da nece biti problem.Kao sto sam i pretpostavljao na recepciji dobijam informaciju da se niko nije najavio i da je za sada reka pusta bez ribolovaca.
Krecem uzvodno i pocinjem da lovim... zaticem cetiri momka koji okrecu na obali jare na raznju,inace nisu ribolovci...Pretpostavljao sam da ocekuju nekog ali kada su mi rekli da su samo njih cetvorica ,nije mi bilo jasno zasto peku celo jare.

(52 cm)

Pocinjem da lovim...na nimfu dobijam lipljene od 40 do 49 i poneka potocara...u jednom kanalu na izlazu iz vira dojam veliku ribu...zovem momke da me slikaju a metar pokazuje 52 cm,momci se vracaju prema svom raznju a ja nastavljam loviti naspram njih...posle jednog od 46cm dobijam jos jednu veliku ribu nekih pedesetyak metara ispod one prve velike.Riba sprintra nizvodno sto me polako ubedjuje da je pastrmka u pitanju...medjutim kada je riba izronila na povrsinu jasno sam video ledjno peraje ogromnog lipljena,onda sam se uozbiljio...mic po mic i u meredovu je...zovem momke na slikanje a metar pokazuje 57,1 cm...moj novi rekord.
Izlazim iz vode i odlazim sa momcima na vrucu jaretinu i hladno pivo... po ovakvom danu i posle ovakve dve ribe pivo bi mi bas odgovaralo...

(50,2 cm)

posle vruce jaretine i flase hladnog piva pozdravim se sa momcima i uz zahvalnost na gostoprimstvu odlazim uzvodno...nalazim jedan hlad gde skidam opremu i lezem da odmorim rucak i malo odspavam jer sam celu noc vozio.Posle spavanja pored nekoliko finih riba dobijam jos jednog od 50,2 cm medjutim momaka nije bilo blizu a i baretija na aparatu mi se ispraznila tako da sam se nekako sam uslikao mobilnim telefonom cisto uspomene radi na ovaj HET TRIK...

Nedelja je naglo zahladnela,jos u petak sam se dogovorio sa Mladeno Pastarom da dodje sa ekipom iz Sovjaka da zajedno lovimo....momci su fantasticni ribarii,prijatni i uvek rado lovim sa njima....Medjutim temperatura vode je naglo pala....riba totalno neaktivna ali smo uspeli nekako da isceprkamo nekoliko lipljena 45-ica...

Da sam ikada planirao savrsen dan u lovu velikih lipljena siguran sam da bi bio upravo ovakav...kao ova subota...


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.