Monday, May 9, 2011

Loop tim na Plivi...(prvi deo)


Text i foto:
Veljko Andric

Ne kazu bez veze:NEMA ZEMLJE KAO BOSNE" ...


















Posle dugog puta konacno u zemlji bistrih reka i bistrih potoka punih ribe...Ovaj put na Plivi Loop tim,Zeljko,Love i ja.Po dolasku na reku odmah sam video da su ribe na svojim standarbnim pozicijama,i da se aktivno hrane nimfama.Sta cekati!!!....odmah smo se rasporedili niz reku...veoma je vazno bilo nimfu spustiti na samo dno...dugacak i tanak predvez i "vozaj".Rano izjutra se lovila pastrmka na strimere(Tuba musice)...a u toku dana na nimfe(tankog tela i zlatne glave) i suve imitacije...Veci deo pecanja nisam slikao zato sto mi se ispraznila baterija na fotoaparatu...ali cu se potruditi da u TRI DELA prikazem deo ulova sa ovog OTKACENO-DOBROG PECANJA,nisam zeleo da sve slike "strpam" u jedan post zato sam ih rasporedio u tri dela.
Ovo je Prvi deo fotografija:































To je Bosna...Svuda oko vas riba...riba...riba....i na kraju opet riba...




























Red pastrmke pa red lipljena....i tako u krug...dok me nisu zaboleli prsti od vadjenja udica iz ribljih usta...







































No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.