Monday, May 16, 2011

Reka Tara-Crna Gora(Kolasin)


Text i foto:
Veljko Andric

Ovih dana puno lovim pa i ne stizem da izbacim sve slike i izvestaje...ali dobro...potrudicu se da to nadoknadim u buducnosti।
Noc pred polazak nisam spavao,iz grada sam dosao oko pola dva nocu i pravo usao u kola sa dva Dragana(Bogojevicem i Bulatovicem)...PRAVAC CRNA GORA!!!














Povremeno sam gledao u nebo koje je bilo ispunjeno zvezdama bez ijednog oblacka.Odlicne predispozicije za uspesan ribolov u ovom periodu.
Medjutim kako smo se priblizavali Kolasinu i Tari,primetio sam znatno nizu temperaturu sto me je malo ucinilo skepticnim...No dobro!Sta je tu je...Sunca ce sigurno biti...:)
Kada smo prisli reci,odmah sam primetio poredjane ribe(lipljane)Od kojih je bilo i onih velikih...krenulo je pecanje...LUDILOOOOOOOOOOOOOOOO!!!Ribe su se redjale jedna za drugom i vise nego odusevljene nasim imitacijama nimfi...Posle par desetina izvadjenih riba primecujem veliku ribu kako stoji na ivici matice..i odmah menjam celu koncepciju lova i posvecujem se samo njoj...Do njenog uzimanja moje imitacije nimfe je proslo oko dva i po do tri sata...a posle toga RODEOOOOOOO!!!Dva puta mi je izvlacila beking van vrsne alke...Posle cega je konacno prisla obali...velika potocna pastrma je bila savladana

Tipet je bio 0,12(Loop TIPPET MATERIAL),
Stap je Loop GASS #4 moja vec standardna alatka za ovako osetljive situacije.Cekrk je Loop Opti Dry fly.

Evo nesto slika,od tog dana...posle podne nebo se naoblacilo i pocela je kisa konbinovano sa vetrom...



























































































































































































































































































































































































































































































No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.