Monday, May 9, 2011

U carstvu lipljena i potocare....(prvi deo)

Text i foto:
Veljko Andric

Mnogo puta sam bio na reci Ribnik u BIH,i svaki put me ta reka sve vise i vise privlaci.Da li zato sto je plitka i bista(pa se sva dogadjanja vide) ili zato sto je lokalno stanovnistvo nadasve prijatno i prijateljski raspolozeno....ne znam.
Zamislite samo slojeve trave i peska oko kojih stoje poredjani lipljeni i to na dubini ne vecoj od metra...kristalno bistre bode.Izvrsno...i najmanji poret stapom ce uplasiti ribu.

















Ovo pecanje na Ribniku sam poceo standardnom kombinacijom nimfi koje godinama koristim,ali riba je panicno bezala od svakog navodjenja nimfe.Razlog je bio tippet.Tek kada sam stavio 0,10 sve je doslo na svoje mesto.Stap je standard,Loop GASS #4 dovoljno elastican da sacuva tanak predvez..tako da je sve funkciuonisalo bezprekorno.Jedino rano izjutra kada sam lovio na strimera stavljao sam fluorokarbonski 0,18(morao sam zvog tezine strimera) sto nije uticalo bitno na ulov.
slike sa ovog pecanja cu objaviti u cetiri grupe,
ovo je prvi deo:


















































No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.